5 april 2011

Snäll.

- Vi missade några tv-program, för vi valde att ta en promenad istället. Vilket var riktigt skönt, trots det halvtaskiga vädret. Och i slutet av promenaden så hälsade vi på pojkvännens far. Det var riktigt trevligt, att bara tjöta och kolla på tv en stund. Han är snäll han, där märks det vart min pojkvän fått sin dumsnällhet ifrån. Inget taskigt menat! Och på tal om hans far, så saknar jag mina föräldrar så sjukt mycket. Och mina bröder, mina bröder som jag inte träffat på hur länge som helst. Ludvig träffade jag i och för sig för inte jättejättelängesen, men Johan däremot.. har jag inte träffat sen sommaren för två år sedan, kanske? Så jag måste styra upp en resa till honom med pojkvännen och Ludvig i sommar. Det hade varit kärlek. Och snart är det dags för Pluras kök, ett av dom bästa programmen som går på tv i dessa tider.. I väntan på det så fördriver jag tiden här med bloggen/facebook, pussar pojkvännen då och då, och leker med våran vackraste kattunge. Jag är tjej, jag kan göra flera saker samtidigt.


Jag vill övningsköra igen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar