5 april 2011

Ovälkommen.

- Jag blir så trött på folk som inte kan plocka upp efter sig. Som inte kan slänga sin jävla skit som dom drar in i min (och pojkvännens) lägenhet. Jag är inte hans morsa, jag kommer aldrig bli hans städerska, jag kommer från och med nu sluta plocka/torka upp efter honom. För han är så jävla otacksam. Så pojkvännen kommer få ta all skit nu, det är hans vän.. det är han som får ta hand om skiten efter honom, inte jag. Ja, jag börjar tröttna. Jag funderar på att porta personen från min lägenhet. Och det är min lägenhet, det är jag som betalat varenda hyra i två års tid och det är jag som står på kontraktet, och har någon något emot vem jag inte vill ha in hit, så är det deras problem. Inte mitt. För jag tänker inte ha någon jävla svinstia här hemma. Och kan inte personen förstå det, så är han inte välkommen mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar