5 april 2011

Svin.

- Jag låter rätt irriterad idag. Fast egentligen så mår jag bra, och är glad. Mot mig själv i alla fall. För det känns som ingen annan fattar. Ingen annan förstår hur man ska tänka, vad som är rätt. Och visst, man kan ha olika åsikter om vissa saker, men seriöst.. vem vill ha skräp överallt? Ja, jag erkänner att det inte är pedantiskt rent här varje dag, för jag kan faktiskt vara lat ibland. Men att vara lat ibland är inte samma sak som att vara ett äckligt jävla svin. Jag förstår att vissa lata människor aldrig flyttar hemifrån, för att dom inte skulle klara av det. För att deras lägenhet skulle mögla sönder när dom bara sätter sin fot i hallen.. Ja, äckliga människor gör mig arg, framförallt när dom är en del av mitt liv (utan att jag knappt kan göra någonting åt det).

- Positiva saker idag är att imorgon ska jag jobba, kväll dock.. men inte för att det var något ovanligt, då jag har jobbat nästan varje onsdagskväll i ett halvår. Ungefär. Och på måndag fyller världens bästa mamma år, och på tisdag åker jag och en arbetskompis till Uddevalla på någon handelskurs och får pengar för att vi är där.
Trevligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar