5 april 2011

Ont.

- Idag är det en bra dag, för jag känner mig skitsnygg. Fast det är även en urdålig dag, för det är mulet och tråkigt ute. Och jag har mensvärk, den där underbart sköna smärtan. Ja, brudarna vet i alla fall. Fy helvete vad jag hatar det. Sen är i och för sig mensen helt jävla värdelös också. Men man får väl vänja sig, jag har ett X antal mensdagar kvar i mitt liv. Fy fan. Och även om jag vänjer mig, så kommer jag aldrig sluta klaga. För på detta får jag klaga. För detta suger. Mensvärken kan ta sig i röven, nej jag vet att det är fysiskt omöjligt men jag får uttrycka mig hur jag vill för nu är jag arg. Det gör ont.


- Som ni såg i tidigare inlägg så var jag och hälsade på Marc igår. Saknade och älskade Marc. Han är verkligen världens snällaste människa, och hans leende är det vackraste jag någonsin har sett. Och ja, han är fortfarande. För han kommer alltid leva kvar i mitt hjärta och i alla andras hjärtan. mycket betydde han för alla oss, och även fast det suger anal så måste vi acceptera hans val.. fast hade jag kunnat så hade jag tagit tillbaka honom tusen gånger om. Hans plats är här på jorden, egentligen. Men nu får vi som sagt acceptera, att han är en äkta ängel som vakar över oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar