27 mars 2012

Dingle.

- Idag var jag i Dingle med världens bästa Daniela. Och ja, vad ska man säga? Tillsammans med henne är jag lycklig, tillsammans med henne kan jag vara mig själv och aldrig fundera på om hon tycker att jag är fel, tillsammans med henne klarar jag allt. Och igår lyckades vi byta kamrem på hennes bil - nej, okej då.. det var vi inte vi som gjorde det, men indirekt så kunde det ha varit vi. Tanken som räknas liksom.


- Jag köpte även en saftkanna och ett par kalsonger till min karl när vi var i den superduperstora staden.

2 kommentarer:

  1. Vi är helt klart bäst, med dig kan jag öppna mitt hjärta. Äntligen någon som förstår och lyssnar.

    Känns så jäkla bra att jag har dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag känner detsamma för dig <3 hos dig kan jag vara mig själv och kan prata om precis allting. Känns så skönt <3 Tycker så mycket om dig, snuttan!

      Radera