23 januari 2012

Musik.

- Igår skickade jag iväg ett sms till Andrea för att jag hade bestämt mig för att strunta i Carnevalen och åka till Kapten Röd i Göteborg istället, dock fick jag inget svar och jag gick sönder lite inombords.. det är skrämmande hur rädd jag fortfarande är - även fast jag vet att mina bästa vänner inte har stått ut med mig i så här många år för att bli arg på mig för en sådan liten skitsak. Jag har varit värre, och det vet dom att jag ångrar med hela mitt hjärta, och detta gjorde jag verkligen inte för att vara elak. Nej, jag älskar att vara med min fina Andrea, bruden som alltid får mig att skratta. Men nu handlade det om att prioritera - Carnevalen plus supa tysing lika med må skit dagen efter och ha slösat bort en massa pengar som man ändå sedan spyr upp eller Kapten Röds sista spelning på deras turné lika med sväng på röven och en förjävla bra upplevelse utan dess like! Ja, i mina nästan arbetslösa och nykteristiska öron så klingar det senare alternativet så jävla mycket bättre. Och följer även min fina Daniela med dit så blir det bara sjuhundratusenmiljoner gånger bättre, och Andrea har lovat att umgås med mig på Carnevalshelgen trots att jag inte följer med till just Carnevalen. Superbra blir det! Så i övermorgon är det alltså dags att beställa biljetter, till bästa Kapten Röd - ja, jag kan knappt tro det.. om en månad kommer jag stå där i Lisebergshallen och skrika och gunga/hoppa med i den underbara musiken. Jag längtar så mycket.


Fina Daniela
jag hoppas med hela mitt hjärta
att du följer med mig dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar