20 augusti 2011

Teknik.

- Att läsa andras bloggar är för det mesta bra, för just idag läste jag en blogg om en tjej (i min närhet) som inte haft det jättelätt i livet, och det får mig att bli mer tacksam för det jag har i mitt liv och att jag har klarat mig så bra (trots omständigheterna). Det känns skönt. Ja, det var väl bara det jag ville få fram. Så roligt var detta inlägget. Och förresten.. imorgon vill jag åka någonstans med min pojkvän, min underbara och bästa pojkvän, och min systemkamera. Så vi kan mysa sönder någonstans. Fast då måste det vara fint väder förstås, annars vågar jag inte ta ut kameran. Jag är livrädd att den ska skadas på något sätt. Ja, går den sönder så går jag under. Och på tal om kameror aka teknikprylar, så vill jag ha en extern hårddisk snart. Det finns några på 1TB för bara 400-600kr. Helt okej, tycker jag. Och då får jag plats med alla mina tusentals fotografier. Och sen vill jag även ha en skrivare också. Dock vet jag inte vilken sort som är bäst, eller billigast (i längden). Men dom två sakerna får inhandlas efter Ullared-besöket så att jag vet exakt hur nästa månads ekonomi ser ut. Dock är jag inte ett dugg orolig för att vi inte ska överleva nästa månad, eftersom både jag och pojkvännen får hela månadslöner, men jag måste ju inte köpa saker bara för att jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar