20 augusti 2011

Nej.

- Jag tar tillbaka det där med att det är bra att läsa andras bloggar. Nu läste jag en annan.. om en tjej (i min närhet) - och nej, det är inte samma tjej som i mitt förra inlägg - som alltid är glad, har tusentals vänner och är så jävla älskad av typ alla. Ja, då känner jag hur avundsjukan kokar inom mig. Fast egentligen är jag bara glad för hennes skull, eftersom det är en underbar tjej. Men ändå.. tänk om jag hade haft det så. Alltid haft någon att umgås med och alltid vara glad. Fast va fan, jag har ju alltid min älskade fina pojkvän att umgås med (det är jag evigt tacksam över!), och hade jag tagit tåget/bussen/bilen till någon av mina fem bästa vänner eller till någon i min familj så vet jag att jag skulle bli välkomnad med kramar, pussar och massa kärlek och glädje. Så jag har det allt som hon har det, fast jag har det bara i en väldigt mindre skala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar