18 augusti 2011

Ingefära?

- Jag lyckades med frukt&grönt-beställningen i tisdags. Förutom att jag lyckades ta hem tretton kilo ingefära. Fail i mängd. Men va fan, det kan väl hända alla? Plus att jag faktiskt frågade en arbetskompis vilken ingefära jag skulle välja och hon tyckte den, så det var inte bara mitt fel - ja, det är verkligen skönt att ha fel tillsammans med någon.. Och nu är alltså min arbetsdag över, den har gått riktigt fort faktiskt. Så nu sitter jag bara här och väntar på världens bästa pojkvän.. och när han kommer hem blir det köttfärssås och spagetti, middagen som jag lagade igår. Middag för ungefär si så där trettiosju personer. Mm, jag behöver verkligen en större kastrull/gryta - och därför är den planerade shoppingturen till Ullared helt perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar