19 augusti 2011

Äkta.

- Jag har alltid haft problem med att veta vilka som är mina riktiga vänner. Jag har alltid haft svårt att hålla kvar vid folk, eller att hitta folk som orkar hålla kvar vid mig. Men nu, när jag snart är tjugotvå år gammal, så har jag hittat (och hittat tillbaka till) mina finaste fem vänner. Mina vackra flickor. Flickorna som får mitt hjärta att slå 3518 slag mer än vanligt. Flickorna som hjälper mig att andas när jag inte kan andas själv. Flickorna som stått ut med mig i vått och torrt sen jag var i dom tidiga tonåren (bortsett från två av dom som jag tappade bort på vägen men som jag nu har hittat tillbaka till). Flickorna som är mer värdefulla än alla andra. Flickorna som jag älskar med hela mitt hjärta, och som jag skulle kunna dö för om jag så var tvungen.

Lovisa, Linnea, Malin, Magda och Andrea.
Ni är äkta kärlek för mig.

2 kommentarer:

  1. Anna, du är en av mina underbaraste vänner! Älskar dig otroligt mycket och jag kommer alltid finnas för dig! Hatar att bo så långt i från dig men snart kommer jag och hälsar på, det lovar jag! <3 saknar dig! Puss

    SvaraRadera
  2. AndreaBaby <3 du är så underbar! Och jag älskar dig så mycket också <3 Ja, jag hatar det också! Men vad kan man göra åt saken? Man får bara hålla ut <3 Och jag saknar dig med, megamycket <3 puss!

    SvaraRadera