4 mars 2011

Fan.

- Jag är delad i två. Jag vet inte vad jag vill. För om vi har det som vi har det nu så kommer mitt psyke bli mer rubbat än någonsin. Jag var inte redo att gå upp mellan fyra och sex varenda morgonen. Jag trodde inte att det skulle bli så krävande. Jag trodde det skulle vara lätt att ha katt. Fast det var visst en stor skillnad på innekatt och utekatt. Innekatt är mer krävande, fast lättare för mig som vill ha den nära mig hela tiden. Fast egentligen är det inte krävande, utan det är bara att jag sover så jävla dåligt så varje litet ljud väcker mig.. Och göra oss av med henne det vill jag inte, jag älskar henne så mycket. Även fast jag vill slippa henne vid halv fem på morgonen.. fast jag kan prova att ta någon naturmedicin för sömnbesvär istället. Allt för att slippa avliva älskade bebisen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar