30 september 2013

Oj.

Jag har varit väldigt dålig på att blogga det senaste halvåret (?).. Varför? Jag vet faktiskt inte - en blandning av lathet, ointressant liv & sommarjobb kanske? Men nu kanske jag kan komma igång igen.. Fast då kommer inläggen bara handla om mitt höst/julpyssel.. Det är det enda som jag tycker är intressant nu för tiden. Eller just det ja, har ju börjat nörda nagellack och sånt också.. Och har faktiskt lyckas hålla mina naglar "långa" i några veckor nu! Så kör mest på fransk manikyr i olika färger och former när jag målar naglarna. Känner mig faktiskt riktigt duktig ibland. Och så är jag ju LCHF-freak sen 28 juli, så alltså två månader på denna "dieten" nu, och shit va bra vi mår. Piggare, mättare längre, många kroppsliga åkommor har blivit bättre/försvunnit helt. Ja, livet leker. Och sist men inte minst: NU ÄR DET INTE ALLS LÅNGT KVAR TILLS VI DRAR TILL GEKÅS/ULLARED!!!!! Fasiken va mycket höst- och julsaker jag ska köpa där - 190 grejer är uppskrivna!

 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar