15 maj 2013

Foto!

Igår träffade jag bästa Millan igen, för första gången på... fyra, fem år?! Trots att vi bor gööööörnära varandra, och i två omgångar har jag bott "granne" med henne.. Men istället för att älta varför man inte setts, varför man inte pratat osv osv osv, så är i alla fall jag superglad över att vi äntligen umgås igen. För Millan är en person utan dess like. Supersnäll, fruktansvärt rolig, jätteduktig på det hon gör & inte så pryd som alla tror (haha) ^^ nej, nu räcker det väl med komplimanger.. Nu håller vi bara tummarna för att det ska gå snabbt till nästa lördag då vi ska bli så kalasiga så det står härliga till! 









1 kommentar:

  1. Men vad fin du är!
    Jag tycker att det är så himla härligt att bara plocka upp där vi var sist. Som du skriver, inte älta. Vi båda har växt upp och jag känner att även om jag älskade den relationen vi hade, så kan denna bara bli bättre!
    <3
    Och du, du kan gott gärna applicera alla de fina komplimangerna på dig själv också ^^

    SvaraRadera