13 juli 2012

FEST!

- Jag tog tag i min nykterism och valde att supa till en dag - och nej, inte supa till.. utan jag bara hade så jävla kul med bäste Erica, pojkvännen och hans bror. Först hemma, där vi spelade Kinect och drack FANTA & ROSÉ! Och sedan åkte vi ned till Grebbestad, till Sjöbjörnen, för att lyssna på Trio Derant - duktiga som alltid. Och självklart så var jag tvungen att gå in på Röde Orm - like back in the days. Och där träffade jag saknade Leffe och hans kompis, så roligt att se honom igen! Och så fick jag ÄNTLIGEN dansa röven av mig på den pyttelilla dansgolvet som jag dansat på så många gånger förr, och självklart till Värmlandspojkarna, precis som då. Så tusen tack till bästa Erica för att du var där med mig, för att du gjorde denna kvällen till en av dom bästa på väldigt länge. Du gör mig alltid så glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar