26 maj 2012

Cykel.

- Jag gillar inte min chef på Västerby... Jo, självklart gör jag det! Ogillar bara att dom tar in saker som jag blir superförälskad i! Nej, självklart så ogillar jag dom inte för det heller, för det blir ju jättemysigt hemma hos mig tack vare dom. Så jag tycker superdupermycket om dom! Och eftersom jag jobbar hos dom så tjänar jag ju pengar som jag sedan kan köpa fler blommor/dekorationer/krukor för! Och en sak till: det är verkligen hur gött som helst att inte röka, snusa eller dricka alkohol - massa pengar över till fina saker!

Slutsats: Vi fick in jättesöta, små dekorationscyklar med plats för en blomma bak på, på Västerby Handelsträdgård igår. Och jag blev verkligen himla kär i denna underbaringen, så när jag slutade jobbet så var jag tvungen att köpa den!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar