22 mars 2012

Penséer.

- Igår kväll köpte jag två tio-pack penséer på jobbet, och imorse var jag superduktig och planterade dom i en av mina blomlådor - helt själv. Så nu har jag mängder med penséer på balkongen - fint som fan är det. Dock kommer det bli mycket finare i helgen när vi ska fixa trätrall på balkonggolvet och sen när det bli varmare ute ska jag fixa mer växter till den andra blomlådan - då blir det nog några färgglada blommor i mitten och murgröna på sidorna.








- När det är så här vackert vårväder ute så kan man bara älska livet, dock blir det inte mycket vistelse ute för mig idag - för 1. blogginläggen måste ju skrivas. 2. jag måste även dammsuga hela lägenheten. 3. funderar på om jag orkar att moppa golven också. 4. kattlådan ska bytas. 5. toaletten ska rengöras. 6. spisen ska bli glänsande vit. 7. tvätten ska tvättas. 8. middagen ska lagas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar