23 mars 2012

JA!

- Idag har jag jobbat/extrajobbat/sommarjobbat/praktiserat/existerat på världens bästa arbetsplats: Konsum i Tanumshede i TRE ÅR! Ja, klockan 7:30 den 23 mars 2009 började min praktik där och efter det har dom inte blivit av med mig, och jag lovar att jag håller mig kvar där ett tag till, hos mina fina arbetskompisar.


Utdrag från min helgondagbok 23/3 -09 kl.12:56:
"Det är väl en riktigt jävla bra praktikplats när man inte ens vill gå hem?
jag hade skitkul och personalen är hur trevliga som helst.
jag trivs som fisken i vattnet!

Idag fick jag vara med Gunvor i brödet och frukten.
det var roligast att bocka av allt bröd som kommit in sen lägga det på rätt plats.
jag är lättroad!
dock var en hel kartong med apelsiner VÄLDIGT tungt,
men starka Anna klarade det galant. Haha!
nu längtar jag DJÄVULSKT till imorgon!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar