2 februari 2012

Bra!

- I tisdags var jag och pojkvännen hemma hos Daniela och Tommy, fast den sistnämnda jobbade, så vi tre andra bakade muffins i mängd. Dock blev den första satsen inte alls bra.. eller jo, smeten var supergod, men det blev ju inte direkt muffins - utan det blev typ söta scones? Men däremot kladdkakemuffinsarna var underbara, så goda! Fast jag åt mig rätt mätt på all smet men en muffins med glass gick ned i alla fall. Och sedan när Tommy slutade jobbet så blev vi bjudna på middag, sötnosar är ni! Köttfärs-vitkåls-röra i pitabröd blev det, supergott!




Hon gillar mig, egentligen. Det vet jag!



- Idag fick jag ÄNTLIGEN hem min Kapten Röd-tröja och jag älskar den. Bara en enkel vit tshirt med ett vackert rött tryck. Ja, så jävla fin!





Jag är så jävla nöjd med min tavla.

2 kommentarer:

  1. Japp!
    Gött blev det, fast inte så bra. Nästa gång gör vi fasiken inte dubbla recept.
    och jaaaaaaaaa
    Jag tycker om dig egentligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte dubbla recept på första försöket inte! Eller så stämmer vi dom som skrivit kokboken för att dom skrivit så man inte förstår! :)
      Bra! För jag tycker om dig också! Egentligen!

      <3

      Radera