15 januari 2012

Lycka.

Tack för att du är du,
och för att jag får vara en del av ditt liv.

2 kommentarer:

  1. Nämen!
    Finaste finaste finaste Anna!

    Jag tror inte mina ord räcker till hur glad jag är över att jag är din vän. Över att du är min vän. Jag har saknat någon att bara åka till, utan att behöva göra något. Utan bara lägga sig i din soffa, inte säga något, ingen frågar och man kan bara ligga där och känna sig som hemma.

    Jag uppskattar, är så lycklig över att jag ''fann'' dig.
    En vän för livet? Det hoppas jag och det vet jag.
    Tack för att du finns!


    Du är lyckorus!
    <3

    SvaraRadera
  2. Ååh vackraste Daniela! Dina ord gör mig tårögd! <3
    Och jag är så överlycklig att vi hittade varandra också, verkligen. Ångrar inte en enda sekund. För med dig är jag lycklig och känner en pålitlighet och trygghet som jag alltid har haft så svårt att hitta.

    Ja. En vän för livet, helt klart.
    För om jag förlorar dig nu så kommer mitt liv aldrig bli detsamma.

    Underbara du <3 är så glad att du finns!

    SvaraRadera