30 december 2011

Uppdatering 2.

Måndag 26/12 (annandagen): Vi åkte in till Torp köpcentrum - eftersom jag var bakfull och rastlös, och för att jag ville köpa en Kinect-sensor till vårt Xbox360. Och ja, det var det bästa köpet någonsin. Jag älskar det!


Tisdag 27/12: Min äldsta brors 26årsdag, och min pojkvännens lillasysters 16årsdag. Grattis!

Onsdag 28/12: Jag, pojkvännen och hans småsyskon åkte till Uddevalla - där jag inhandlade ännu ett Kinect-spel och jag fick en tröja av pojkvännen. Dagen avslutade vi med bio: The Stig-Helmer Story! Gilla!


Igår (torsdag) 29/12: Jobbade 15-stängning, och efter jobbet spelade jag, pojkvännen och hans lillebror Kinect sports.


Idag (fredag) 30/12: Ledig, och snart ska vi åka till Strömstad för att nyårshandla. Och förut damp mitt nya Kinect-spel ned i brevinkastet, så ikväll ska jag dansa bort träningsvärken från igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar