6 december 2011

Längtar.

- 19 dagar kvar till min 22årsdag, och då smäller det. Dock ska jag jobba 9.30-15 - skönt att det är en röd dag, så jag slipper jobba från 7.30 (plus att det är 100% OB).. för då hade jag varit dödens död på kvällingen. Men nu blir båda världens kalas och 11 timmars lön den dagen. Gött! Och så har världens bästa pojkvän lovat mig en pannkakstårta, och Johan har lovat att hjälpa till med den, så förhoppningsvis kommer jag få en drink och supergod tårta när jag kommer hem från jobbet och även träffa dom vackraste människorna på jorden. Usch va jag längtar. Och efter hemkomsten och en del kalasande här hemma så åker vi till Grebbestad och gör det osäkert - och det vet jag och mina brudar hur man gör. För ingen, och då menar jag ingen, kan shaka ass som oss! För ta bara och minns tillbaka till en kväll för några år sedan när jag och Andrea hade shake-tävling med en annan brud på o2 i Strömstad, jävlar va dissad hon blev - framförallt när alla killar kom och dansade med oss. Ja, vi är grymma. Och när vi väl börjar kan ingen stoppa oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar