23 november 2011

Nytt.

- Idag, när pojkvännen kommer hem från jobbet och vi har ätit, ska vi åka till Nordby för att köpa min beställda film: Den norska supersjuka filmen Hora. Jävligt speciellt, men jävligt rolig. Och igår kväll beställde jag även dom tre sista Tre-Kronor-boxarna, för nu har vi sett klart på dom tre vi har, och eftersom jag kan betala på faktura så var det okej, eftersom det är löning nu i veckan. Och idag skickar även mamma mina röda spetsgardiner till mig, så jävla bästa kommer det bli när dom anländer så här innan första advent. Jag älskar att min mamma finns och fixar sådant som jag inte klarar av. Underbaring är hon. Och jag älskar även att pappa finns och är med mamma och hittar sådant som jag inte hittar. Ja, jag har världens bästa föräldrar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar