17 oktober 2011

Langos.

- I lördags var jag och pojkvännen hos Daniela och hennes karl Tommy, och jäklar va mysigt det var. Även fast man inte gjorde jättemycket, så var det helt underbart. Vi drack lite cider, vin och öl, och åt hemmagjorda langos - underbara, supergoda hemmagjorda langos. Och jag hoppas att jag och Daniela hittar på något snart igen, för fasiken va roligt jag har med henne, och det känns så underbart att ha en vän som har samma intressen som jag - fota, skriva, pyssla, prata om saker och människor men ändå inte snacka skit som många andra gör, wordfeud. Ja, en underbar vän är hon. Och vi håller tummen för att hon vinner pysselkitet på tradera, så vi kan ha en mysig och julig pysselstund så här strax innan jul (ja, långt till jul är det faktiskt inte...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar