26 september 2011

Hej.

1. Ja, jag har varit dålig på att uppdatera här. Men jag har jobbat en del och före/efter jobbet så har jag bara inte orkat.

2. Just nu tvättar jag, och imorse möttes jag av en stor matta som hängde i torkrummet och hade stökat ned i hela tvättstugan. Vilket gjorde min start på dagen inte jättefestlig. Men ägaren till matten kom för en stund sedan och städade upp efter sig. Det tackar vi för.

3. Jag letar hörlurar till min mobil. För nu när jag har spotify i mobilen så MÅSTE jag ha nya, snygga hörlurar! Dock kommer jag nog välja att köpa det i butik och inte på internet.. mest för att undvika frakt och kunna se om jag verkligen passar i dom. Och på tal om annat som ska köpas: Jag vill att min sänggavel ska anlända till JYSK nu.

4. Ikväll ska vi plocka svamp. Tror jag. Och på lördag ska jag och pojkvännen passa barn. VAD HAR VI GETT OSS IN PÅ????

5. Wordfeud är kärlek. Och just nu spelar jag med fem stycken vänner. Dock har jag jämt dåligt med vokaler. Skit också.

6. I lördags kväll åkte jag och pojkvännen till söta Daniela och roliga Tommy, och till deras nya lya. Dock blev pojkvännen fylletrött och vi fick åka därifrån efter en kort stund. Men vi får hoppas att vi är välkomna igen, då nyktra och pigga.

7. Jag har en ny favoritlåt - mer om den i nästan inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar