26 augusti 2011

Imorgon.

- Det är knappt så jag tror att det är sant.. men imorgon åker vi verkligen. Imorgon åker vi äntligen till Ullared. Och jag får shoppa slut på tusentals kronor!


Min inköpslista:
  • Deodorant, rakhyvlar, tandborstar, plåster, tops, tofsar osv
  • Ögonskuggor och annat smink
  • Tjocktröjor och underkläder till karlar
  • Underkläder, linnen, skärp osv till brudar
  • Brännskivor, stegräknare, skrivare (?) osv
  • Duschdraperi, tvättkort/påse, måttband, ramar, lampor, hänglås, plastpåsar, glödlampor, hyllor, gardiner, mattor, duschskrapa, skärbräda, plastfickor osv.
  • Kattklösmöbel, kattleksaker, fiskekrokar, kastspö osv.


- Och då ska jag tillägga att jag inte har någon aning om vad som finns där, eftersom jag aldrig varit där. Så jag har bara skrivit upp massa saker, och det där var bara en del av det jag vill köpa. Någon som tror att jag kommer bli ruinerad? .. Nej, för fan.. för om det nu skulle kosta alldeles för mycket så tvingar jag bara pojkvännen att betala resten (ja, jag är fruktansvärt seriös!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar