25 augusti 2011

Helvete.

- Det känns som att vi håller på att glida isär.. men va fan.. när jag ska fatta? - gled isär gjorde vi redan för tre år sedan. Nu känns det dock som att jag håller på att förlora dig. Helt och hållet. Och det gör så ont i mitt hjärta att inse det, inse att du troligtvis inte älskar mig lika mycket längre. Att du faktiskt inte orkar vara en del av mitt liv längre. Att du inte vill vara vän med någon som du aldrig träffar.. Antingen så är det så, eller så är det bara mina dumma tankar som lurar mig, skrämmer mig. Ännu en gång. Försöker intala mig att du inte vill veta av mig.. Och det gör mig så jävla rädd. För jag vet inte om du är min längre. Det enda jag vet är att det aldrig kommer bli som förut... För i helvete L, du är ju allt jag har drömt om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar