20 juli 2011

Saknad.

- Jag hade inga hål. Wiiieehoo. Bara tandsten, men vem har inte det? Men dom tog i alla fall bort det, och det gjorde ont.. alltså är jag jävligt glad att jag inte har problemtänder så jag får borra och skit, då hade jag dött. Och så är jag görglad att jag inte har så där äckliga gula rökartändar som aldrig är borstade, jag ser ett par framför mig och det är skamligt att jag måste se dom rätt ofta.. ja, saken är ju den att man vill ju spy när man ser dom, men det går inte att sluta att stirra. Som när det kommer förbi en ful människa t.ex. Men nej, nu var jag elak. Fast det där med tänderna får faktiskt personerna skylla sig själva med, för så svårt är det inte att borsta tänderna morgon och kväll. Faktiskt.


- Idag har jag haft en liten nostalgiafton (läs: morgon), för jag har skickat några mail till personer jag saknar, personer som betydde mer än livet för mig när jag var yngre, personer som jag har slarvat bort i tron att jag hittat något bättre. Men va fan är bättre än bästa vänner, egentligen? Oftast var det ju jag som gjorde fel (nej, nu ljög jag.. det var alltid mitt fel). Inte DG's, MG's, AQ's och JC's i alla fall. Fan, jag skulle hållit fast vid dom under gymnasietiden, så hade jag kanske haft dom kvar nu. Men det är lätt att vara efterklok..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar