6 juli 2011

Pappa.

- Pappa ringde för en stund sedan och berättade att han och mamma ska till Hot Rod'n i Hamburgsund på lördag. Om det blir fint väder, dvs. Så nu håller jag tummarna hårt för att det inte ska bli kasst väder, för jag saknar dom så himla mycket. Fast iofs så saknar jag dom redan dagen efter jag träffat dom. Jag hade velat ha dom här varje dag, dock vet jag att det inte hade fungerat men man kan ju alltid drömma. Men på lördag ses vi förhoppningsvis i alla fall, och det gör mig så sjukt glad. Helgen blir inte bara bäst som jag trodde, utan ännu bättre ändå.

- Och så berättade pappa något komiskt från dagen då jag, pojkvännen och vänner åkte till crusingen i Lysekil. För den första bilen jag fotograferade den dagen, på väg till Lysekil - en kopparfärgad pickup (se bild) - tillhör en av hans kompisar. Och då har pappa inte ens sett den färdig, utan bara i delar, så han fick söka på registreringsnumret och ja, den var det. Världen är fruktansvärt liten ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar