17 juni 2011

Student.

- Det har varit en bra vecka. Det har varit pojkvännens studentvecka. Så jävla skönt för honom att det äntligen är klart. Och från och med idag är våra ekonomiska problem ur världen. FAN VA BRA. Så nu slipper vi allt bråk angående det. Äntligen! Ja, studentutsläpp i onsdags, jobb igår kväll och i tisdags. Och även jobb imorgon och på söndag. Det börjar komma igång nu (sommarjobbet alltså).. dock fick jag frågan om jag kunde jobba idag också, men jag har tvätt-tid nu på morgonen och ska även till optikern om några timmar, så jag tackade nej. Vilket jag kan göra nu när pojkvännen har börjat jobba, utan att känna världens ångest. Det känns faktiskt riktigt skönt, att slippa byta tvätt-tid till någon vecka framåt och få tvätta i handfatet.. för fy fasiken va det är jobbigt. I-landsproblem i mängd.




- Syskonkärlek när den är som vackrast!




- Och eftersom jag och min pojkvän är bäst. Och även för att öl-hjälmen pojkvännen fick av min bror var tuffast på hela studentutsläppet, så hamnade vi i Strömstads tidning. Fett nice verkligen! Så ja, jag och världens bästa pojkvän är dom bästa i världen och alla vill ha en del av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar