26 maj 2011

Middag.

- Vattnet står på spisen och kokar snart upp, spagettin slängs snart i och sist så rörs ägg, creme fraiche, salt, peppar och bacon ned. Så var middagen klar. Och om en och en halv timme är det dags för jobb, stängning, igen. På hemmaplan. Underbart. Och så hoppas jag verkligen att chefen har fixat i ordning nästa onsdag, jag vill ha reda på det nu så jag kan andas ut och få veta om vi kan spendera våran ettårsdag tillsammans eller på varsitt håll.. Just det ja, jag ringde optikern förut, och ibland har jag verkligen tur. För egentligen hade hon ingen tid imorgon, men hon hittade en lucka som jag kunde komma förbi, och när en annan kund skulle hämta sina glasögon så kunde jag pilla med linserna själv. Så det blir askalas. Och jag hoppas verkligen att jag trivs med dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar