31 mars 2011

Hjärta.

- Jag hatar att vi bråkar, jag hatar att vi klagar, jag hatar att jag inte kommer på hur vi ska lösa detta. Men jag älskar dig, och jag älskar att jag vet att du älskar mig. Jag älskar att vi kommer hålla ihop vad som än händer. Men jag hoppas vi ordnar upp detta snart. För vår kärlek må vara stark, men våra psyken kanske inte är detsamma. Du är mitt liv, så låt oss leva länge till.. utan bråk.


- I trehundratre dagar (plus/minus) har det varit vi, imorgon "firar" vi alltså tio månader tillsammans. Och jag vill fan inte att det ska ta slut nu. För vi är värda varandra, vi är egentligen bättre än det här.. vi är inte två klagande idioter. Inte egentligen. Vi får fan ta oss i kragen nu. Kom igen nu, vi är fan dom bästa i hela världen och vår kärlek till varandra är sinnesjukt vacker, så detta kommer vi klara. Det vet jag. För vi är inte några idioter, vi är bara dumma just nu som inte tänker oss för innan vi säger något och dumma som tar ut våran ilska på varandra än på dom som egentligen förtjänar den. Låt oss sluta vara dumma nu. För i helvete.. vi är bättre än så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar