27 februari 2011

Lovisa.

- Min bästa tjejkompis, utan tvekan. Bara att det krossar mitt hjärta att vi knappt ses, jag hatar det verkligen. Jag vill ha det som för tre och ett halvt år sedan. Då vi träffades, då vi umgicks hela tiden. Du var mitt lyckorus i skolan och även på fritiden, alla pussar och kramar från dig fick mig att överleva. Och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar det. Då det var du och jag. Fan. Du är den vackraste på jorden, en person utan dess like. Aldrig kommer någon beröra mitt hjärta på det sättet du berört det. För du accepterar och älskar mig för den jag är. Du har aldrig tvivlat på mig (vad jag vet) och jag har aldrig tvivlat på dig. Jag kommer alltid finnas här för dig. Alltid.


Tack för att du har visat mig
vad äkta vänskap är


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar